Maksuton palaveri
Aloitamme maksuttomalla palaverilla, jossa käymme läpi tavoitteet ja nykyiset käytännöt. Sen pohjalta laadimme selkeän etenemissuunnitelman.
Ohjelmiston pitää helpottaa arkea, ei hankaloittaa sitä. Emme tee yhtä “valmista pakettia”, vaan rakennamme ratkaisun yhdessä teidän toimintatavoillenne – vaiheittain, käytännön palautteen pohjalta.
Askel kerrallaan kohti toimintaanne optimaalisesti palvelevaa ohjelmistoratkaisua.
Aloitamme maksuttomalla palaverilla, jossa käymme läpi tavoitteet ja nykyiset käytännöt. Sen pohjalta laadimme selkeän etenemissuunnitelman.
Rakennamme ensimmäisen version ohjelmistosta nopeasti. Sen avulla pääsette heti testaamaan, mikä tuo eniten hyötyä arkeen.
Käynnistämme pilotin pienellä käyttäjäryhmällä. Kokemusten pohjalta hiomme ratkaisuja ennen laajempaa käyttöönottoa.
Ohjelmisto otetaan käyttöön koko yrityksessä. Olemme mukana myös sen jälkeen – jatkokehitys varmistaa, että ratkaisu pysyy hyödyllisenä.
Hinnoittelu perustuu aina sopimuskohtaisesti määriteltyyn tarpeeseen.
Projekti (kehitys & käyttöönotto) erikseen – jatkuva kehitys sisältyy kausihintaan.
Integraatiot toteutetaan tarpeen mukaan.
Ei sitoumuksia – maksuton palaveri, jossa käydään läpi tarpeet ja mahdolliset ratkaisut.
Ota yhteyttäKyllä voi. Toteutamme integraatiot nykyisiin ohjelmiinne joko suoran yhteyden kautta (API/rajapinta) tai yksinkertaisesti tiedostojen tuonnilla ja viennillä. Toteutustapa valitaan sen mukaan, mikä sopii teidän työhönne ja ohjelmistoihinne parhaiten. Näin varmistetaan, että järjestelmä ei jää irralliseksi saarekkeeksi, vaan toimii aidosti osana yrityksenne arkea.
Kaikki data käsitellään ja säilytetään EU/ETA-alueella. Tarjoamme asiakkaiden kanssa DPA-sopimuksen (Data Processing Agreement) ja noudatamme tietoturvan parhaita käytäntöjä. Tämä tarkoittaa mm. salattuja yhteyksiä, säännöllisiä varmuuskopioita ja käyttöoikeuksien hallintaa. Tietoturva ei ole meille erillinen osa, vaan sisäänrakennettu osa ratkaisua.
Ensimmäinen toimiva versio valmistuu yleensä 2–4 viikossa, jotta pääsette nopeasti kokeilemaan järjestelmää käytännössä. Koko projektin kesto riippuu laajuudesta ja monimutkaisuudesta, mutta aloitamme aina pienellä, rajatulla kokonaisuudella ja laajennamme sen jälkeen vaiheittain. Näin järjestelmä kasvaa joustavasti yrityksenne mukana ilman ylipitkiä kehitysprojekteja.
Kyllä. Käyttöönotto on vasta alku – olemme mukana jatkossa tukemassa, kouluttamassa ja kehittämässä ratkaisua eteenpäin.
Tarpeiden muuttuessa järjestelmää voidaan laajentaa ja muokata.
Jatkokehitys sisältyy kausihintaan, lukuun ottamatta mahdollisia integraatioita, jotka laskutetaan erikseen.
Näin varmistamme, että ratkaisu pysyy hyödyllisenä ja tukee yrityksenne arkea myös pitkällä aikavälillä.
Ratkaisu elää yrityksenne mukana – uusia moduuleja voidaan lisätä ja käytössä olevia muokata tarpeiden muuttuessa. Näin järjestelmä pysyy ajankohtaisena myös tulevaisuudessa.
Et tarvitse IT-osaamista. Me hoidamme kehityksen ja käyttöönoton, ja koulutamme henkilöstön käytännönläheisesti. Asiakkaalta vaaditaan vain oman toiminnan tuntemusta – me käännämme sen toimivaksi järjestelmäksi.
Tyypillisiä asiakkaitamme ovat pk-yritykset eri toimialoilta – esimerkiksi palvelualat, tuotanto, koneala sekä logistiikka ja urakointi. Järjestelmä räätälöidään aina toimialan erityispiirteisiin.
Data on aina asiakkaan omaisuutta. Mikäli yhteistyö joskus päättyy, toimitamme aineistot sovitussa muodossa, jotta voitte jatkaa niiden hyödyntämistä myös itsenäisesti.
Kustannus muodostuu kahdesta osasta: kertaluonteinen projekti (kehitys & käyttöönotto) ja vuosittainen kausimaksu (ylläpito ja jatkokehitys). Integraatiot toteutetaan tarpeen mukaan tuntihinnalla. Hinta määritellään aina sopimuskohtaisesti.